افزایش یکسال نوری فاصله به کهکشان شهدا

خرید بک لینک
به گفته شهید آوینی شهدا مانده اند و زمان ما را یکسال دیگر با خود برد امسال هم هر چه در شلمچه و اروندکنار و پادگان های دوکوهه - حمیدیه - شهید برونسی و ۵ طبقه اهواز دنبال شهدا گشتیم جز حسرتی نصیبمان نشد . حاشیه هور العظیم و مهران و قلاویزان و میمک و کله قندی هم فقط خنده های شهدا را یادمان آورد انگار یکبار دیگر شهید محمدزاده داشت این موقعیت های عملیاتی را برای ما تشریح می کرد . هنگامیکه در آخرین روزهای قبل از عملیات کربلای ۴ داشت از روی عکس هوایی مسیر نهر خین و جزیره بوارین را نشان مان می داد و....

افسوس که امسال بیشتر باور کردیم که این بهشت ۸ ساله را با هیچ بهایی از دست داده ایم ... امیدوارم شهدا با بزرگواری خود گوشه چشمی به ما کنند وگرنه ما کجا و آنها کجا .

گویی در دهه انقلاب خداوند بزرگ گوشه ای از بهشتش را به ما نشان داده بود ما بودیم و امام شهدا و ما بودیم فرشتگانی آسمانی که فقط آمده بودند تا ما را بسوزاند و بروند ... الهم هب لی کمال الانقطاع الیک ... الهم لاتزع قلوبنا بعد اذ هدیتنا

اخلاصی ها...

ما را در سایت اخلاصی ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 8:54

صفحه بندی