آن 22 نفر ، صف شهدای دسته اخلاص

خرید بک لینک

تابستان سال 1365 قبل از عملیات کربلای 4 ، گردان نصرالله به مرخصی آمد، رزمندگان بجنوردی در شهر دلتنگ می شدند لذا با برنامه هایی مانند نماز جماعت هر روزه در مسجد امام خمینی (ره) ، مراسم دعا در منازل ، استخر (آموزش شنا ) ، پیاده روی ، کوهنوردی و... حال و هوای جبهه را برای خود حفظ می کردند . دو تصویر ذیل مربوط به کوههای آخر داغ بجنورد است .

...

اخلاصی ها...

ما را در سایت اخلاصی ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 9:30

صفحه بندی