
سال گذشته در همین وبلاگ خاطره ای از شهید محمود صفاریان توسط برادر همرزمش سیدتقی آل نبی نقل شد که این شهید عزیز به دلیل اخلاص و تقوی الهی و فنای فی الله ، تمام آثار و نشانه هایش را قبل از شهادت از بین برد و حتی از خداوند متعال خواسته بود تا جنازه اش هم برنگردد مبادا ته دلش دوست داشته باشد که مردم در تشیع جنازه اش شرکت کنند و ... البته همین اتفاق هم افتادبلافاصله بعد از درج این خاطره زیبا ، یکی از خانم های مومنه ساکن تهران (فرزند شهید ) که هیچ آشنایی قبلی با شهید نداشته او را دوبار در خواب می ببین...
ادامه مطلب